keskiviikko 18. kesäkuuta 2008

Tekevälle sattuu ja tapahtuu

Moi! Huhhuh, en oo kerennyt oikein kirjoittaa tänne mitään, on ollut tekemistä. Ja kerron ettei kannatta nukkua teltassa jos sataa vettä! Oon myös huomannut että mulle sattuu ja tapahtuu kaikenlaista! Ehkä mun pitäis lukittua vessaan tai olla sängyssä peiton alla koko kesäloma..

Ensimmäiseksi kerrotaan silmä-äksidentti. Yks aamu heräsin ja tadaa, en nähnyt mun oikealla silmällä mitään. Nooh, puhdistin sen rähmästä ja unihiekasta. Silmä oli punainen ja sieltä tuli rähmää vain lisää. Hyihyi. Siinä vaiheessa en nähnyt sillä silmällä oikeastaan paljon mitään. Aluksi ajateltiin äidin kanssa et mulla on silmätulehdus, mutta tultiinkin siihen tulokseen että oon allerginen mun ihanalle kajaalille, tai siis jos sitä on alhaalla silmän sisäsyrjällä. Nyyh. No silti käytän sitä 8) Alla kuva mun kajaalista jonka vikaa siis tää kaikki on !


Joo tää on turha postaus mutta älä lue jossei kiinnosta!:DD

Voisin vaikka huomenna laittaa päivän asuja tai vaikka tehä jonku ihan asiapitoisen postauksen.

2 kommenttia:

david santos kirjoitti...

I loved this post and this blog.
Happy day.

Anonyymi kirjoitti...

mitä tälle on tapahtunut? 8((