perjantai 6. kesäkuuta 2008

Kenkiä

Nyt kun on kesäloma ja kesä niin päätinpä sen vuoksi olla reipas ja kuvata kaikki kesäkenkäni jotta voisin esitellä ne teille. :)

Nämä kengät ovat uusin hankintani, ostimme ne mulle kevätjuhlaan ja päättäjäisiin. Mä ainakin henkilökohtasesti tykkään noista kauheesti ja ne on myös mukavat jalkaan :)

Nää balleriinat on näkynyt postauksissa aiemminkin. Mä tykkään näistä paljon, nää on yksinkertaiset, mutta kivat. Mua on ruvennut sattuu jalkoihin kun kävelen noilla, ei kai mun jalka oo kasvanu ?
Nää turkoositkin on näkynt postauksissa ennen, ainakin sillon kunMellowie oli vielä vuodatuksen puolella. Rakastan tota väriä(kuvissa vähän vaaleampi mitä oikeasti), parhaat kengät!

En keksi näistä mitään sanottavaa :D No tälläset jännät noi on niinku näkyy : ) Rupee olee kohta mulle liian pienet, mutta silti kivat.

Toivon kommentteja tälle postaukselle koska tän tekemisessä meni jonkun verra aikaa :)

Nonni, tällästä tänään moro :)

4 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

sulosia kenkiä :> kannattaa muuten lisätä blogisi blogilistalle, niin saisit vähän enemmän lukijoita, ellet jo ole lisännyt :D

Jenni kirjoitti...

hanna, blogilista? täytyy tutustua :)

Anonyymi kirjoitti...

Nättejä kenkiä sulla. Ittellä kans nuo "kukkakengät" alkavat sattumaan jalkoihin. Johtunee varmaan siitä kun eivät ole kovin hyvin muotoillut :>

Vilma kirjoitti...

Kivoja kenkiä :) mulla on tasan kolmet kengät tällä hetkellä käytössä, (+kumpparit) säälittävää... ;)